2Cellos u božićnoj kolekciji

Odjeću za suvremenog muškarca istančanog stila u novoj je kampanji predstavio s.Oliver sa Stjepanom Hauserom i Lukom Šulićem u glavnim ulogama

Poznati glazbenici odlično su utjelovili s.Oliverovu viziju uspješnog, samouvjerenog i talentiranog muškarca koji voli izgledati uglađeno. “Sjajna je atmosfera uvijek na snimanjima s.Oliver kampanje, tako da smo se opustili i zabavili. Nama je bitno kako izgledamo na koncertima jer to je uvijek malo elegantniji look i zato biramo s.Oliver odijela koja imaju moderne krojeve savršeno uklopljene u svevremensku eleganciju. A u slobodno vrijeme volimo casual komade koji odlično izgledaju, moderni su i stylish”, rekli su Stjepan i Luka.

Naglasak linije Black Label je na odijelima koja više nisu rezervirana samo za poslovni look, nego se nose i u svakodnevnim kombinacijama. Odijela načinjena od kvalitetne vune idealno će se uklopiti u vaš zimski styling, a možete ih kombinirati uz komade od pletiva, džerseja i pamuka iz iste kolekcije.

Sve to nadogradite i odjevnim predmetima iz casual s.Oliver kolekcije. Naime, ready to wear concept idealan je za muškarce koji vole urbani look, ali i izlete u prirodu u udobnim outfitima. Ova božićna kampanja odličan je uvod u sezonu blagdanskih partyja i domjenaka kada svi žele izgledati uglađeno i elegantno.

Foto: Franjo Matković
Make up: Marko Tolić
Frizure: Salon Fabula De Forma

INSPIRIRAJTE SE

Mramorni kolač s narančom

Emily in Paris: Inspiracija za svakodnevni look