City Center one lansirao je veliku image kampanju kojom nastoji prikazati sve što kao shopping centar nudi svojim posjetiteljima. Prateći najnovije svjetske trendove, fotograf Mladen Šarić osmislio je snažnu priču, koja ističe brand City Center one i sve njegove prednosti.
Iako je sve ono što posjetiteljima nudi ova shopping meka nemoguće prikazati samo jednom kampanjom, šopingholičari, ljubitelji filmova, sportski fanatici, sladokusci i beauty ovisnici dobro znaju kako su baš u City Centeru one na svom terenu i to u segmentima mode, zabave, kina, sporta te beauty i gastro ponude.
Upravo to u vrlo atraktivnom vizualu prikazuje i nova kampanja It’s Shopping, It’s City!, iza koje se kriju vrhunski kreativci, poput Mladena Šarića koji potpisuje kreativni koncept i fotografije, Saše Joke u ulozi stilista, Milene Maršić, majstorice za kosu te Saše Jokovića, make up virtuoza, dok je Jelena Stanković iz Colors Model Managmenta utjelovila idealnu šopingholičarku.
KAMPANJA – IT’S SHOPPING, IT’S CITY!
Top, Yamamay, 159 kn; set 3 prstena, Orsay, 49 kn; crni prsten, Orsay, 49 kn;
eyeliner, Golden Rose, 22,99 kn; ruž Chanel Rouge Allure nr. 104, Müller, 284,90 kn
Vizir Under Armour, Intersport, 111,97 kn; suknja Nike, Intersport, 379 kn
top adidas, Top Sport, 299 kn; čarape adidas, The Athlete’s Foot, 99,95 kn;
košarkaški rukavi Nike, Sport Vision, 159 kn; role Firefly, Intersport, 449 kn
hula hop, Intersport, 70 kn; loptice (3 kom), Sport Vision, 49 kn
lopta adidas glider, Sport Vision, 139 kn; reket Head, Intersport, 1159,96 kn
Naočale Ray Ban, Optotim, 938,42 kn; ruž YSL, Müller, 262,90 kn;
lak za nokte O.P.I. Big Apple Red, Müller, 99,90 kn
Bluza, Mango, 249,90 kn; hlače, Mango, 249,90 kn; salonke, Aldo, 938,42 kn
Kreativni koncept i fotografija: Mladen Šarić; stilist: Saša Joka; hair stylist: Milena Maršić; make-up artist: Saša Joković; model: Jelena Stanković, Colors Model Management