Surfajući po društvenim mrežama i pregledavajući savršeno sređene i promišljene objave, lako je steći dojam da se svaka žena dotjeruje baš svakog dana. U stvarnosti, međutim, to baš i nije tako. Pokušajte se prisjetiti kad ste posljednji put na putu do posla vidjeli ženu koja je, nakon što je rano jutro provela pripremajući djecu i sebe te pokušavajući obaviti sve obveze, pronašla nekoliko minuta da na usne nanese ruž! Najveći doseg tih je dana mazanje usana balzamom ili nekim uljem za usne ili nanošenje samo prozirnog sjajila, što se može učiniti i bez gledanja u ogledalu. Naravno, i dalje postoje žene koje će za ovaj kratki ritual uvijek pronaći vremena, no užurban dnevni tempo i mnoštvo obaveza smanjuje i njihov ionako malen broj.
S druge strane, pak, prošećete li gradom i obratite li pozornost na gospođe u ozbiljnim godinama, vidjet ćete kako gotovo svaka od njih i dalje njeguje ovu naviku nanošenja ruža prije izlaska. Pitate li ih zašto im je to dio rutine, dio njih će vam odgovoriti da ih upravo ta boja na licu svakog dana uveseli, a drugi dio njih će vam reći kako je to nekad bio standard i da su ga nastavile primjenjivati. I morate priznati da baš svaka od tih gospođa ostavlja poseban dojam dotjeranosti koji danas brojne mlađe djevojke u trendi kombinacijama ne ostavljaju.
MAC, Douglas, 27,21 € (205,01 kn)
Pupa, dm, 19,90 € (149,94 kn)
Dr. Hauschka, Bio&Bio, 19,36 € (145,87 kn)
Sigurni smo da postoje dani u kojima se i jutarnje odijevanje čini kao nemoguća misija, no u drugim danima odvojite tih nekoliko minuta ispred ogledala i pokušajte na usne nanijeti ruž. Širok spektar nijansi i različitih formula u ponudi garantira da će svaka žena pronaći idealnu nijansu za svoj ten, ali i svakodnevno korištenje. A ako su vas slučajno upravo društvene mreže i make-up trendovi spajanja različitih proizvoda i nijansi samo za dotjerivanje usana obeshrabrili i uvjerili da je to previše posla, dopustite da vas razuvjerimo. Jedna boja, čak i bez korištenja olovke za rub usana, ako je riječ o svjetlijoj nijansi, bit će dovoljna da oplemenite svoju make-up rutinu i osvježite lice. Postoji teorija da je za usvajanje svake nove navike potrebno samo tri tjedna – zašto ne isprobati?
Dior, Müller, 43,79 € (329,94 kn)
Yves Rocher, 6,10 € (45,96 kn)
Lancôme, Douglas, 35,17 € (264,99 kn)
Foto: Pexels i press