Ponovo vlada logo-manija!

Modni dodaci stvoreni za isticanje

Na sam spomen logo-manije velik će se broj ljudi sjećanjima vratiti u rane dvijetisućite i u ne tako davno vrijeme kad smo za svake šetnje gradom mogli vidjeti tada popularni logo Luis Vuittona. Ovo razdoblje obilježili su primjetni i multiplicirani logo-znakovi koje je bilo teško izbjeći. Međutim, tako specifični modni trendovi uglavnom su vrlo kratkog vijeka te vrlo brzo postanu nepoželjni. Neki traju samo sezonu, a neki se, pak, zadrže nekoliko godina. Ipak, kako brzo nestanu, jednako tako brzo se i vrate u fokus, ali uvijek u pomalo izmijenjenom izdanju. Tako je i s novom erom logo-manije čiji smo povratak mogli primijetiti posljednjih godinu dana.

Najočitija logo-manija, i onda i danas, ogleda se na modnim dodacima. Osobito se to odnosi na torbe koje su dovoljno male da ih možete nositi bez straha od pretjerivanja, ali istovremeno i dovoljno primjetne kako biste ispoštovali trend. Ipak, za razliku od nekadašnjeg naglaska na pretjerivanju, danas su u trendu nešto suptilniji komadi koji ne moraju nužno nositi potpis nekog od dizajnerskih brendova. Tako su ovom trendu doskočili i dizajneri omiljenih nam trgovina i baš svima dali priliku da ove sezone uskoče u trend. Osim toga, novi ključni logo-komadi dolaze u nešto neutralnijim bojama, među kojima će svatko pronaći onu idealnu nijansu koja će se uklopiti u njegovu garderobu. Dodatan bonus bit će i suptilniji prikazi logotipa, odnosno naziva brenda, koji na brzi pogled neće nužno ni ostavljati dojam oznake brenda.

Calvin Klein, Mass, 99,99 € (753,37 kn)

Stradivarius, 7,99 € (60,20 kn)

Mango, 49,99 € (376,65 kn)

No, u ponudi trgovina i dalje se mogu pronaći i komadi koji će probuditi nostalgiju za prošlom logo-manijom. Intenzivne boje, upravo poput onih što ih je na svojim izdanjima popularizirao Luis Vuitton, i dalje su prisutne. Stoga, želite li odati počast ranim dvijetisućitima, za novu torbu odaberite jednu od varijanti koje na neutralnoj nijansi nose logo u potpuno kontrastnom, vibrantnom tonu. Uz to, logo-manija se vrlo dobro slaže i s drugim aktualnim trendovima, posebice kad je riječ o torbicama, tako će totalno nepogrešiv komad ove sezone, ali i u proljeće, biti srebrna torba s ugraviranim logotipom. Ovaj ćete zanimljiv komad jednako dobro moći iznositi i u dnevnim casual kombinacijama, i u večernjima, kada će naglasak biti na izazovnim komadima. Preferirate li, pak, sportsku estetiku, logo omiljenog brenda bit će pun pogodak i na malim torbama za ležeran look, ali i na velikim sportskim modelima, koje ćete nositi na trening ili kratki vikend-izlet.

Steve Madden, Fashion&Friends, 69 € (519,88 kn)

Lacoste, Maras, 147,20 € (1109,08 kn)

Nike, Hervis, 34,99 € (263,63 kn)

Foto: Press

INSPIRIRAJTE SE

Nose se full length hlače

Muški must-have ulovi na sniženjima