Objekt, a ne bočica

Novi parfem Caroline Herrere otvara novo aromatično poglavlje u svijetu mirisa

Jedan od najprodavanijih mirisa na svijetu, Good Girl Eau de Parfum Caroline Herrere, dobio je novo aromatično poglavlje pod nazivom Good Girl Eau de Parfum Légère, koji najavljuje novu eru u svijetu mirisa.

Njegove orijentalno-cvjetne note tonke i sada drugačije vrste jasmina upakirane su u neodoljivu lakiranu bočicu s vrtoglavo visokom zlatnom potpeticom! Naime, ono što je tim Caroline Herrere želio, to je i dobio – objekt, a ne bočicu. Za taj poduhvat trebalo im je četiri godine i 600 testiranja, a za najnoviju bočicu bilo ih je potrebno još sto.

“Kvaliteta sirovina je iznimna, a sam miris traje jako dugo na koži“, objašnjava parfumer Louise Turner. Cijela priča vrti se oko moderne femme fatale koju je u kampanji za ovaj inovativni miris utjelovila Karlie Kloss, popularani model i poduzetnica.

A štikla, simbol ženske moći, kao neodoljivi flakon oduševila je brojne žene, jer kako kaže Carolina Herrera: “Djevojka nikada nema dovoljno cipela. Ako vam kažu da ih imate previše, prestanite s njima razgovarati.“

Douglas, EdP 30 ml, 479 kn; EdP 50 ml, 669 kn; EdP 80 ml, 939 kn

Foto: Carolina Herrera Good Girl Légère press

INSPIRIRAJTE SE

Nakit interpretiran na suvremen način

Posljednje poglavlje