Kolekcija kojoj su na prvom mjestu kvaliteta i bezvremenska elegancija nadahnuta je djelima suvremene hrvatske slikarske scene te se očituje u bogatstvu različitosti. Unutar kolekcije Di Caprio by Varteks nalaze se linije Business, Casual i Celebrity, a modeli su stilski usklađeni te pružaju bezbroj mogućnosti kombiniranja.
Sako, Talos, 999 kn; hlače, Mandra, 599 kn
Naravno, najvažniji dio muške kolekcije su odijela u tijelu prilagođenim konstrukcijama. Najfinije tkanine visokih numeracija kvalitete odijelima daju idealnu formu i postojanost. Tako je primjerice Travel odijelo, namijenjeno aktivnim muškarcima visokih standarda, spoj vrhunskog dizajna i tehnoloških postignuća.
Žensko odijelo, sako, Talos, 1099 kn; hlače, Mandrix, 599 kn; muško odijelo, 2199 kn; košulja, 449 kn; kravata, 259 kn
Odijelo i prsluk, 2599 kn; košulja, 399 kn; leptir mašna, 159 kn; ukrasna maramica, 12 kn
Žensku pak kolekciju čine profinjeni akromatski kompleti, dok savršene kombinacije svile i viskoze te pamuka i elastana čine osjećaj ugode nošenja. Mala crna ili plava haljina s detaljima u formi čipke ili lančića te prozirnih detalja u blještavoj ili bogatoj cvjetnoj kombinaciji čine svečani dio kolekcije.
Osjećaj cjelodnevnog luksuza pružaju majice u najfinijim mješavinama tkanina. Što se pak casual outfita tiče, uz pamučne sakoe i hlače tu je i jeans s dekorativnim premazima u zlatnoj i srebrnoj nijansi. Neizostavne točkice i prugice nalaze se na gotovo svim odjevnim predmetima, dok se na modelima pojavljuje i neodoljiv print trešnjica.
Haljina, 699 kn
Crvena boja se može pronaći na cijelim outfitima, baš kao i žuta koja dolazi u kombinaciji s plavom, bijelom ili crnom nijansom. Tako je u godini kada modna kuća Varteks obilježava 100 godina rada snimljena i vrlo atraktivna image kampanja koja je na najbolji mogući način predstavila najnoviju kolekciju.
Za produkciju kampanje okupljen je vrhunski tim s fotografom Šimom Eškinjom na čelu. Za styling je zaslužna stilistica Renata Grčić, dok šminku potpisuje vizažistica Sanja Agić, a frizure Dario Šuta za GT salon. Manekenka Ana Popović, Di Caprio žena, zaštitno je lice kampanje, baš kao i Gašper Tratnik kao Di Caprio Man.
Žensko odijelo, sako, Talos, 999 kn; hlače, Mandra, 599 kn; muško odijelo i prsluk, 2599 kn; košulja, 399 kn; leptir mašna, 159 kn
Foto: Šime Eškinja, Di Caprio press