Acqua di Giò predstavljen je 1996. godine, kad je izazvao revoluciju koncepta muških mirisa korištenjem sofisticirane tehnologije i prirodnih sastojaka. Sada, pak, Acqua di Giò Absolu donosi uzbudljiv nastavak elegantnim spojem drvenastih nota osvježenih prepoznatljivim vodenastim akordima.
Tvorac ove neodoljive parfemske trilogije Alberto Morillas u miris je uspješno unio osjećaj snage i slobode, kreiravši svjež potpis uz note mora i pačulija. U ovaj muževan miris s dozom senzualnosti čisti pačuli iz Gvatemale stvorio je odličnu ravnotežu između drvenastih i vodenih aroma. Njegovo lišće odiše prepoznatljivim notama iste snage i jačine kao i drvo te se idealno uklopio u ovaj spoj.
Novi miris naglašava bit vode i njezinu ključnu ulogu u prirodnim procesima, a cijela parfemska linija Acqua di Giò odiše muževnošću te predstavlja bezvremensku eleganciju profinjenog luksuza.
Senzualnost i zagonetnu svježinu mirisa odražava i specifičan dizajn bočice od trajnoga stakla, koja je nastala kao spoj rafiniranog luksuza i perfektne simetrije. Nekonvencionalan drveni čep izrađen po načelima održive proizvodnje na vrhu nosi prepoznatljiv Armanijev monogram. A sve boje same bočice i sadržaja u njoj podsjećaju na prirodu – jantar, toplina drva, snaga vode…
Vrlo atraktivna kampanja s modelom Jasonom Morganom u glavnoj ulozi nastala je kao produkt suradnje fotografa Matthewa Brookesa i filmskog redatelja Françoisa Rousseaua, a slavi životnu, prirodnu senzualnost.
Giorgio Armani Acqua di Giò Absolu EdP 75 ml, Douglas, 729 kn
Foto: Giorgio Armani press