Riječ je o YSL Black Opium The New Glowing EDT, mirisu koji živi za trenutak. Njegov legendarni akord crne kave prožet je upečatljivom svježinom, dok citrusne note dodatno naglašavaju akord kruške.
Rezultat je prozračna i delikatna mješavina mirisa naglašene ženstvenosti. Dobro poznata četverokutna bočica prekrivena ružičastim i crnim svjetlucavim česticama nosi prepoznatljiv krug koji je sada osvijetljen imenom mirisa ispisanim metalik bojom. Njezin neodoljiv izgled oduševit će kolekcionare jer simbolizira senzualni kontrast između svjetla i sjene.
Naime, uz novi miris dolazi i moto proslijedite bočicu. Futuristički film u režiji BRTHR-a nova je kampanja u kojoj glavnu ulogu ima Edie Campbell, ambasadorica kuće YSL i zaštitno lice mirisa Black Opium. Edie je savršeno utjelovila rokerski imidž na motociklu na kojem neonskim tunelom juri u noćnu avanturu. Njena ženska ekipa također ulazi u krug svjetlosti, a povezuje ih i strast prema parfemu čiju bočicu nesebično dijele dok ih prožimaju osjećaji uzbuđenja i veselja.
YSL Black Opium The New Glowing EdT, Müller, 30 ml 366,90 kn; 50 ml 543,90 kn; 90 ml 690,90 kn
Foto: YSL press