Tako se simbol sedamdesetih godina prošlog stoljeća i ulične kulture vratio u suvremenoj interpretaciji, kako bi pomogao novoj generaciji da slavi boje. Najnovija adicolor muška i ženska kolekcija sastoji se od četiri sportske nijanse – Bluebird, Fairway Green, Scarlett Red i Sun Yellow.
A kako bi predstavili što suvremeniju paletu, adidasovi dizajneri ove su poznate boje izmijenili kako bi stvorili nove i svježe nijanse. U kolekciji su korištene najfinije tkanine kako bi se prepoznatljivim arhivskim artiklima udahnuo novi život.
Jakna, Top Sport, 549 kn; donji dio trenirke, Tomas Sport, 449 kn; majica s kapuljačom, Top Sport, 549 kn; ruksak, ShoeBeDo, 379 kn; tenisice, ShoeBeDo, 699 kn
Kampanju koja naglašava spolnu neutralnost snimili su i osmislili fotograf Charlie Engman i redatelj David Lane, koji su ujedno izradili monokromatski svijet adicolor odjeće za kampanju. Tako su modeli pozirali s duhovitim izrazima lica, koja su fotografijama dale zabavan ton te notu pozitive i entuzijazama. Svoju adicolor kolekciju pronađite u Top Sport, Tomas Sport, ShoeBeDo i drugim prodavaonicama u City Centeru one.
Jakna, Tomas Sport, 599 kn; donji dio trenirke, Tomas Sport, 549 kn; majica, Tomas Sport, 229 kn; ruksak, ShoeBeDo, 379 kn; tenisice, ShoeBeDo, 699kn, šilterica, Tomas Sport, 139 kn
Fotografije: adidas press