Kao i kod prethodnika, bočica mu je nadahnuta jednim od modnih klasika kuće, torbicom Drew. Ukrašena je toplim bojama, profinjenim materijalima i luksuznim detaljima, dok je zlatni ukrasi i kožni dodaci boje lješnjaka sada čine još sličnijom prepoznatljivim modnim dodacima kuće. Tako se u pejzažu boja, koje su oduvijek bile nadahnuće za osnivačicu kuće Gaby Aghion, nastavlja avantura Nomadom Absolu de Parum.
Ova intenzivnija verzija originala odiše sofisticiranom mirisnom raskoši i naglašenog chypre-voćnog karaktera. Moderan miris neovisnosti, elegancije i avanture potpisuje Quentin Bisch, koji je pri kreiranju ovog noviteta kao jezgru mirisa zadržao notu hrastove mahovine, kojoj je pak pridodao senzualnu crtu jačim voćnim i aromatičnim nijansama cvijeta davane. Sočnu mu dimenziju pruža raskošna tekstura slatke mirabel šljive, dok je baza zagrijana drvenastim karakterom sandalovine.
Najnoviji miris dostupan je u flakonima od 30, 50 i 75 ml u Eau de Parfum varijanti.
Zaštitno lice ove neodoljive kampanje ponovno je glumica Ariane Labed, Francuskinja rođena u Ateni, koja živi u Londonu, a sada je utjelovila lice novog Nomade putovanja. Atraktivnu kampanju ovjekovječio je legendarni fotograf Peter Lindbergh, igrajući se, odnosno vješto balansirajući između svjetla i sjene.
Parfem Chloé Nomade Absolu, Müller, 30 ml 585,90 kn; 50 ml 858,90 kn
Foto: Chloé press