Osim mirisa novih odvažnih nota, tu je i nova upečatljiva bočica koja sada dolazi u intenzivnoj plavoj nijansi.
Ovu inovativnu interpretaciju noći u varijanti parfema potpisuju Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Honorine Blanc i Olivier Cresp, koji su inspiraciju pronašli u esenciji plavog apsinta. Naime, piće s aromom pelina i aromatičnog bilja u kombinaciji s anisom i slatkastim plavim boysenberryjem čine gornje note, dok se u srcu mirisa krije apsolut jasmina sambaca i narančin cvijet. Kultna nota kave i dalje je baza mirisa, a pridružuju joj se akordi sladića, sandalovine i vanilije koji čine donje note.
Tako je novo poglavlje priče o Black Opiumu, odnosno nova avantura popraćena zanimljivim mirisom kave i neuobičajenim sastojcima koji imaju magnetsku privlačnost.
“Željeli smo pretočiti trenutak ushita i žudnje u miris koji će nam u trenu oduzeti dah, opčarati nas i preplaviti čistim emocijama! Krase ga gotovo opipljiv intenzitet, nevjerojatna vibrantnost i opasno zavodljiva tekstura, čineći ga neponovljivim. Snažan val orijentalnih nota sjemenki anisa iznenađuje nas energičnošću, spoj apsinta i plavog boysenberryja dovodi uzbuđenje do vrhunca, a kremasta baza vanilije ostavlja beskrajan mirisni trag na koži“, kažu tvorci parfema Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Olivier Cresp i Honorine Blanc, tvorci parfema Black Opium.
Zoë Kravitz, ambasadorica mirisa, zaštitno je lice i novog parfema Black Opium Eau de Parfum Intense. Kampanju u kojoj se pojavljuje i Presley Gerber, sin Cindy Crawford, snimio je Jonas Lindstroem, dok promotivnu kampanju za tisak potpisuje Tyrone Lebon.
YSL Black Opium Eau de Parfum Intense, Müller, 30 ml – 459,90 kn; 50 ml – 709,90 kn; 90 ml – 918,90 kn
Foto: YSL press