Make up trend „I’m cold“ na Tik Toku ima više od 15 milijuna pregleda, a nadahnut je hladnim zimskim danima, točnije prirodnim rumenilom koje se pojavljuje na licu kao posljedica niskih temperatura zraka. Ovaj način šminkanja vrlo brzo je postao viralan i iznimno popularan među beauty influencericama, među ostalim i zato što djeluje iznimno nježno na licu te ga je lako postići. Sve što trebate je dobra podloga za šminku, ružičasto rumenilo i malo sjaja. U nastavku pogledajte proizvode kojima ćete postići izgled „snježnog anđela“.
Make up Factory, Müller, 22,72 € (171,18 kn)
Kako bi šminka što dulje izdržala na licu, bitno je staviti kvalitetnu podlogu koja prikriva eventualne nedostatke, a istovremeno dopušta koži da diše. Make up Factory „obojeni“ serum za blistavu kožu podarit će vam upravo taj zdravi i svježi izgled. Nanesite ga prstima za jače ili blender spužvicom za prirodnije prekrivanje.
Bourjois, dm, 13,90 € (104,73 kn)
Douglas, 7,95 € (59,90 kn)
Kako biste imali rumene obraze s malo sjaja, birajte rumenilo u kamenu s decentnim shimmer šljokicama koje će vašem licu dati svježinu i nježan izgled. Ako, pak, više preferirate kremaste proizvode, odaberite Douglas balzam koji možete nanijeti i na usne. Njegova lagana i vodenasta tekstura ne čini kožu masnom, a hrani je prirodnim uljima. Uza sve to, ima i praktično i simpatično pakiranje ružičaste boje.
Kiehl’s, 12,05 € (94,18 kn)
Lip Care Black Currant Apivita, Farmacia, 7 € (52,74 kn)
Kako bi usne bile lijepe, ponajprije trebaju biti njegovane i hidratizirane. Tu nam u pomoć uskače hranjivi Kiehl’s balzam koji je bezbojan, a umiruje suhu kožu usana. Hidratantni Lip Care Black Currant Apivita omekšava, sprečava isušivanje te štiti usne, ali sve uz dodatak boje. Ova „mazalica“ daje prirodnu crvenkastu boju usnama, što je čini idealnim proizvodom za „I’m cold“ trend.
Bershka, 7,99 € (60,20 kn)
Dodatni sjaj cijelom make upu dat će ženstvene naljepnice za lice koje dolaze u obliku zvjezdica, polumjeseca i suza. Nalijepite ih uz rub obrve ili uz rub oka za diskretan i sofisticiran dojam.
Foto: Kiehl’s, Douglas, Müller, Canva i press