Kako je započeo tvoj put stilistice?
S obzirom na to da mi je majka izrazito kreativna osoba, ljubav prema modi prenijela mi je još od malih nogu. Dok mi hobi nije postao posao, često sam znala uskakati svojim prijateljima oko odabira različitih outfita za raznorazne prigode, kao i nekima čiji su poslovi bili javne prirode. Tako je jednom prigodom City Center one tražio stilista za dječju modnu reviju, na što sam na nagovor voditeljice Marijane Batinić i pristala. Od tog trenutka započinje moja veza sa City Centerom one koja traje već sedam godina.
Što je za tebe moda?
Moda je danas definitivno najvažnija sporedna stvar na svijetu, kao i stil za koji smatram da je refleksija stava i osobnosti pojedinca.
Haljina, Mango, 449,90 kn; sunčane naočale Ray-Ban, Endi Centar, 1100 kn; narukvica, Borboleta, 195 kn; gležnjače, Mango, 179 kn
Otkud crpiš modnu inspiraciju?
Inspiraciju oduvijek pronalazim u vlastitom raspoloženju i crpim je iz svoje okoline. Ne sviđa mi se kad ljudi svu energiju usmjeravaju na izgled, dok su im ostali aspekti u drugom planu.
Koja su po tebi tri must-have komada ovog proljeća?
Tri must-have komada ovog proljeća bi definitivno bili baloner, traper i marama.
Zbog posla kojim se baviš, postoji li pritisak da si uvijek sređena?
Pritiska kad dođete u neke zrelije godine definitivno više nema. Dapače, izgradila sam samopouzdanje koje je ključni sastojak dobrog izgleda. A s obzirom na moju profesiju, na radnom mjestu si ne mogu dopustiti neprimjeren outfit. Naime, bez doze samopouzdanja, a još važnije ležernosti i opuštenosti pri tomu nema savršenog izgleda.
Dolčevita, Mango, 169,90 kn; hlače, H&M, 249 kn; prsten, Borboleta, 195 kn
Koji je tvoj savjet, slijediti trendove ili ići mimo njih i furati svoj stil?
Slijepo slijeđenje trendova prihvatljivo je za adolescente koji se još traže. Uvijek sam na strani davanja svog osobnog pečata svakoj odjevnoj kombinaciji, jer u konačnici svi se međusobno po nečem razlikujemo, pa tako i u modnom izričaju.
Koliko ti je Instagram bitan u poslu? Kako si izgradila ovako veliku bazu pratitelja?
U današnje vrijeme, društvene mreže svakako su važne za posao kojim se bavim, međutim, njihovo korištenje potrebno je dozirati. U protivnom, Instagram može stvoriti kontraefekt. Iz današnje perspektive čini mi se kako je najveći broj pratitelja na mom profilu počeo pristizati početkom modne kampanje koju sam radila za City Center one u vidu jumbo plakata. Također, velikom broju pratitelja pridonijela je moja sestra Sonja koja me često fotografira i objavljuje na svom vrlo posjećenom profilu.
Kaput, Mango, 499,90 kn; dolčevita, Mango, 169,90 kn; hlače, H&M, 249 kn; prsten, Borboleta, 195 kn; gležnjače, Mango, 179 kn
Foto: Sonja Dvornik