Making of

Upoznajte autore atraktivne kampanje It’s Shopping, It’s City!

Zavirite na zabavno snimanje nove City Center one kampanje koju potpisuje Mladen Šarić i saznajte kako je bilo, uz najbolje modne i beauty trikove naših modnih insajdera, jer kad se na jednom mjestu okupila ekipa koja je top u svom poslu nismo odoljeli, a da ih ne pitamo kratka, ali slatka pitanja.

Nova image kampanja ‘It’s Shopping, It’s City!’ bit će aktualna u tjednim magazinima i glossy časopisima, a iskorak je napravljen i oglasom u najboljem modnom časopisu na svijetu – Harper’s Bazaaru koji izlazi na području regije.

 

 

Predstavljamo vam kreativni tim aktualne kampanje:

 

MLADEN ŠARIĆ

Kreativni koncept i fotografiju potpisuje Mladen Šarić kojeg je cjelokupni proces od samog skiciranja ideja i pretprodukcije, kako kaže, jako veselio.

Koji je dio kreativnog procesa nastanka kampanje za City Center one vaš favorit?

Rijetko kada se dogodi da za komercijalne kampanje sam razvijam koncept od A do Ž pa me cijeli kreativni proces jako veselio. Od samog skiciranja ideja, pretprodukcije, a i samo snimanje… Možda me najmanje veseli onaj trenutak kad od niza snimljenih fotografija trebam odabrati onu jednu koja će postati kampanja.

 

SAŠA JOKA

Stilist Saša Joka na setu nam je otkrio kako su bundica od umjetnog krzna, čizme visine preko koljena i cvjetna haljina tri ključna komada ove jeseni, a za dobar stil su po njegovom mišljenju prije svega važni odvažnost i stav.

Sezonske hit kombinacije uzoraka?

Ove jeseni najbolje je nositi isti uzorak od glave do pete.

 

SAŠA JOKOVIĆ

Make up artist kojeg zvijezde obožavaju kao omiljeni proizvod izdvojio je korektor jer, kako kaže, s njime je moguće napraviti najveću promjenu na licu.

Kako najbolje istaknuti oči?

Kako biste bili sigurni da nećete pogriješiti, savjetujem da koristite smećkaste nijanse, ali toplih tonova koji u sebi imaju malo crvene, jer će dati potrebnu toplinu. Takvim bojama dobro će se naglasiti i svijetle i tamne oči.

 

MILENA MARŠIĆ

Vlasnica kultnog salona Glamour, hair stilistica Milena Maršić, otkrila nam je svoju tajnu za urednu frizuru u samo 15 minuta. Da biste u što kraćem roku osvježili kosu najbolje je koristiti šampon za suho pranje, kaže Milena, koja smatra kako je kratki bob jesenska hit frizura.

Koji vam je omiljeni proizvod za kosu?

Osobno, omiljeni proizvod mi je maska za kosu zato što veliku pažnju pridajem njezi kose.

 

JELENA STANKOVIĆ

Model s inozemnom karijerom Jelena Stanković dobro se zabavila na snimanju kampanje, što je, kaže, neizbježno uz fotografa Mladena Šarića jer svatko tko je barem jednom radio s njim zna da je svaki novi look ujedno i novi izazov.

Koliko se razlikuju Jelena u slobodno vrijeme i Jelena pred foto objektivima?

Slobodno mogu reći da je razlika 100 %. Ponekad mislim da me pred objektivom ne bi prepoznali ni vlastiti roditelji. Ulogu modela ostavljam u studiju nakon završenog snimanja.

 

 

INSPIRIRAJTE SE

It's fashion, it's City

Red and black by Robert Sever