Neonski miris

Opium, miris nazvan 'revolucija u bočici', nastao je još 1977. godine, kao produkt intenzivne mješavine začina i smola

Novo značenje, pak, dobio je 2014. godine verzijom mirisa Yves Saint Laurent Beauté Black Opium, koja je obogaćena crnom kavom čime je dobio dozu rokerskog šika.

„Htjeli smo stvoriti snažnu aromu jake crne kave koju osjetite kad se nagnete nad šalicu, krećući se od gornje do baznih nota. Da bismo to postigli“, otkriva Nathalie Lorson, jedna od tvoraca parfema, „koristili smo tehniku zvanu ‚pomiriši okus’. Ulovili smo sve aromatične molekule iz šalice svježe kave, potom ih analizirali i rekonstruirali oko apsoluta kave, vrlo bogatog materijala s karakteristikama likera i duhanskim notama. To smo usavršili kako bismo stvorili notu kave koja izaziva ovisnost – Black Opium.“

Sad je pak lansirano najblještavije izdanje ovog najprovokativnijeg mirisa – YSL Black Opium Eau de Parfum Neon, u kojem se električna nota probija kroz kultnu notu crne kave, poput okomitog snopa svjetlosti u noći grada.

Izvorni kreatori mirisa Black Opium, Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Olivier Cresp i Honorine Blanc (Firmenich), ovaj su put odabrali zmajevo voće, te u svoju najprodavaniju formulu unijeli dozu žarke boje. Naime, ovo intrigantno azijsko voće, s korom boje fuksije, zelenim bodljama i hrskavim mesom, bilo im je inspiracija za novu neonsku notu. Black Opium Eau de Parfum Neon u svom srcu nosi iskričavu mandarinu i četrun, živahne karakteristike kiselog zelenog soka i neonske ružičaste bobice.

„Nije moguće izvući srž zmajeva voća, pa smo je morali sami stvoriti. Blagog je okusa, no njegova boja i tekstura vrlo su izazovni i to je ono što nas je nadahnulo. Naša vizionarska nota zmajeva voća svježa je i kiselo zelena. Kako bismo dočarali koru boje fuksije, dodali smo svjež, voćni i mesnat efekt,“ objašnjava Nathalie Lorson.

YSL Black Opium Eau de Parfum Neon, Müller, 30 ml 455,90 kn

Tako je bijelo cvijeće izvornog mirisa Black Opium poprimilo žarke, psihodelične i neonske boje koje se sukobljavaju s prepoznatljivom notom crne kave, što miris pretvara u čistu crnu svjetlost, obavijenu mošusom i bogatim apsolutom vanilije.

„Htjeli smo zaustaviti vrijeme i uhvatiti taj ekstravagantni trenutak u kojemu se dan pretvara u noć. Gradsko nebo obojeno intenzivnom bojom fuksije i neodoljivo privlačno. Ljepota u trenu! Nova ovisnost o mirisu Black Opium uz dodatak obojene svjetlosti koja se probija kroz misterioznu noć. Blistavi cvijet naranče i provokativna hrskavost zmajeva voća donose novu, živahnu i izrazito ženstvenu energiju prepoznatljivom gurmanskom mirisu kave,“ opisuju svoju kreaciju tvorci parfema.

U dizajnu same bočice zadržan je njen odvažan, rokerski štih u obliku crnih šljokica, no sad je cjevčica za raspršivanje neonska te osvjetljava Black Opium Eau de Parfum Neon, a sam flakon je viši. Tekućina, vidljiva kroz prepoznatljiv okrugli prozorčić bočice, dolazi u neonskoj ružičastoj boji.
Odvažna ambasadorica mirisa Zoë Kravitz iznova je ovjekovječena u kampanji za najnoviji miris, čiju režiju i fotografiju potpisuje Tyrone Lebon.

YSL Black Opium Eau de Parfum Neon, Müller, 75 ml 759,90 kn

https://youtu.be/Bh1sHhXFNzM

Foto: YSL press

INSPIRIRAJTE SE

Sofisticirana mirisna raskoš

Obnova zrele kože