Dok se lišće okreće i zrak postaje svjež, vrijeme je da ljetne note zamijenite slojevitim mirisima. Ove jeseni, muški parfemi i toaletne vode su kompleksnost, toplina i ostavljaju trajan dojam.
Bilo da se pripremate na prohladno jutarnje putovanje na posao ili krećete na noćni izlazak u grad, ovi su mirisi spremni postati vaš omiljeni suputnici sezone.
Tamnoplava bočica s upečatljivim crvenim naglaskom nagovještava miris koji je istovremeno osvježavajući i intenzivan. Očekujte miris koji se otvara oštrim oceanskim praskom prije nego što se spusti u bogatije, tajanstvenije note — savršen za one nepredvidive jesenske dane.
Prada, Douglas, 137, 79 €
Ovaj miris hvata esenciju hladnog, osvježavajućeg povjetarca u bočici. Elegantna bočica azurne boje nagovještava vodeni miris, s oštrim, ozonskim notama savršenim za ležerne dane. Idealan za muškarce koji vole sport i često su u pokretu.
Zara, 12,95 €
Nadahnut Mediteranom, evocirajući suncem okupane plaže i blage večeri, ovaj miris sadrži metvicu i grejp, a upotpunjen je i notama duhana i vanilije. Bogata jantarna tekućina ima topao, začinski miris koji tijekom jeseni jednostavno prelazi iz dana u noć, idealan za poslovnog muškarca.
Mango, 25,99 €
Živahno pakiranje boje fuksije sadrži bergamot, cvijet drva naranče, limun s područja Amalfi te mandarine, i zanimljiv je slatkasti miris koji privlači pažnju. Idealan za noćne izlaske i za muškarce koji se ne boje istaknuti iz gomile.
Joop! Homme, 41,90 €
Minimalistička srebrna bočica toaletne vode odiše elegancijom okupana je cidratom i bergamotom, dok su srednje note đumbir, muškatni oraščić i limunska trava, upotpunjene mošusom i drvenim notama. Kao stvoreno za profinjenog gospodina koji traži čist, oštar miris.
L’Occitane, 43,40 €
Intrigantna mješavina ružičastog papra, cvijeta naranče i mošusa uz jantarnu bočicu s jedinstvenim dizajnom čepa dodaje dašak luksuza vašoj rutini i odgovarat će muškarcu koji voli zanimljive mirise u svojoj kolekciji.
Massimo Dutti, 59,95 €
Fotografije:Canva, press Joop!Homme, Massimo Dutti, Mango, Zara